Algida przygotowała sporo zaskakujących nowości. Marka Magnum zapewni intensywne doznania dzięki limitowanej edycji. Magnum 2 Kisses to lody o smakach tak intensywnych i bogatych jak doznanie pocałunku. Big Milk wprowadza innowację, opartą na jogurcie naturalnym – Big Milk Yogurt, która z pewnością zainteresuje wszystkich poszukiwaczy oryginalnych, puszystych smaków, a także tych dbających o formę.
W segmencie lodów familijnych furorę zrobi Carte d’Or Chocolate Brownie - przepyszne czekoladowe lody, z kawałkami ciastka brownie polane czekoladowym sosem. Deser Carte d’Or w formie sześciu gotowych do nałożenia rozetek to doskonała propozycja na wykwintne spotkania. Orzeźwienie na upalne dni z kolei przyniesie nowość z serii Algida Śmietankowa Trio Siciliana - wyjątkowe połączenie tradycyjnych słodkich lodów waniliowych z orzeźwiającym sorbetem pomarańczowym i kwaskowatymi lodami cytrynowymi.
Spotkanie w Iluzjonie nie mogło się odbyć bez magii. Znany magik swoim pokazem przy udziale publiczności wprowadził gości w tematykę jogurtową. Wachlarz możliwości tworzenia oryginalnych deserów na bazie lodów Algidy natomiast zaprezentowali topowi blogerzy kulinarni.
Goście podczas spotkania w pastelowej, bajkowej scenerii mogli rozsmakować się we wszystkich lodowych nowościach, a w rozmowach kuluarowych z przedstawicielami firmy Unilever poznali szczegóły kampanii, jakie poszczególne marki szykują na ten sezon. A lato w tym roku zapowiada się we wszystkich odcieniach lodów Algida.
tagi: Algida , lody , prezentacja , nowości ,
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...