Grupa Hochland zadowolona ze wzrostu sprzedaży sera
Piątek, 17 kwietnia 2015
Wzrosła wartość sprzedaży i obrotów – Hochland obronił swoją pozycję rynkową w Niemczech, Rosji, Polsce i Rumunii. Grupa Hochland osiągnęła w roku 2014 obrót rzędu 1,28 miliarda €, co oznacza wzrost o prawie 7%. Sprzedaż ilościowo wyniosła 289 000 ton sera, czyli 13 000 ton więcej niż w roku ubiegłym.
Marka Hochland obroniła, a nawet zwiększyła swoje udziały na największych rynkach sprzedaży: w Niemczech, Rosji, Polsce i Rumunii. Do wzrostu znacznie przyczynił się oddział firmy Hochland Rosja. Spółka Hochland Rosja znacznie zwiększyła sprzedaż i obroty w zakresie produktów markowych oraz Food Service. Sprzedaż markowa w Niemczech utrzymywała się na stabilnym poziomie. Szczególnie dobrze rozwija się sprzedaż marki Grünländer. Wartość obrotu produktami markowymi w Polsce wzrosła o 3%. Zgodnie z wynikami Instytutu Badań Rynkowych Brand Asset Valuator marka Hochland jest w Polsce najlepiej znaną marką sera. Marka Hochland rosła w Rumunii szybciej niż rynek. Spółka Hochland Natec GmbH odnotowała skokowy wzrost zysków: producent maszyn osiągnął najwyższe obroty i najlepsze wyniki w swojej 40-letniej historii firmy. Wydatki reklamowe w grupie Hochland osiągnęły 31 milionów € i były o 2,5 miliona € niższe niż w roku poprzednim. Inwestycje w środki trwałe wyniosły 29 milionów €, czyli 3,6 miliona € więcej niż w roku 2013.
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.