Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona KIT KAT Chunky w ulepszonej recepturze.
„W nowej kampanii marka KIT KAT celebruje różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i tych, którzy na przerwę zawsze znajdują czas, tych którzy w przerwie grają zespołowo i tych, którzy wolą spędzać je samotnie. Ile osób, tyle sposobów na spędzenie przerwy i tyle okazji, by delektować się wspaniałą, mleczną czekoladą batona KIT KAT Chunky.” – mówi Malwina Wolf, Kierownik marki KIT KAT.
W ramach kampanii pojawi się nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w Internecie na największych portalach video m.in. YouTube.pl, tvnplayer.pl czy onet.pl. Wsparcie obejmie też portale społecznościowe, konkurs we współpracy ze znanymi vlogerami oraz działania w punktach sprzedaży.
https://www.youtube.com/KitKatPolska: https://www.facebook.com/kitkatpl https://instagram.com/kitkatpolska Za adaptację spotu reklamowego odpowiada agencja JWT Warszawa. Kreację w mediach cyfrowych przygotowała agencja Blueberry. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o.