Już od kwietnia konsumenci szykują się do sezonu grillowego, planują rodzinne obiady na świeżym powietrzu i spotkania ze znajomymi. Przygotowują menu, często poszukując kulinarnych inspiracji podczas zakupów. Chcieliby szybko i łatwo skompletować niezbędne produkty. Te zadania ułatwi im
aktywacja Grill&Travel. Akcja konsumencka rusza
27 kwietnia i potrwa 12 tygodni. W tym czasie w sklepach w jednym miejscu zostaną wyeksponowane produkty dedykowane do dań z grilla –
mieszanki przypraw i sosy sałatkowe Knorr oraz sosy Hellmann’s. Dzięki temu konsumenci z łatwością odnajdą produkty, które pomogą im idealnie doprawić mięso, przygotować sałatki oraz podać doskonałe sosy do dań z grilla. Dodatkowo do zakupów zachęcać ich będzie wielka narodowa loteria. Aby wziąć w niej udział, należy zakupić promowane w akcji produkty Knorr i Hellmann’s za minimum 10 złotych i zachować paragon. Co 2 tygodnie konsumenci będą mieli szansę wygrać 10 000 zł, a codziennie do wygrania będzie grill marki Weber. W przestrzeni sklepów aktywację wspierać będą materiały ekspozycyjne.
Konsumentom planującym grillowe menu z pomocą przyjdą też szefowie kuchni Knorr. Co tydzień na portalu przepisy.pl będą pojawiać się nowe przepisy na dania z grilla inspirowane kuchniami z całego świata, m.in. europejską, amerykańską, meksykańską, śródziemnomorską.
Aktywacja będzie wsparta kampanią w radiu i w kanale digitalowym, z wykorzystaniem powierzchni reklamowych oraz portalu
Przepisy.pl . Planowane są również działania PR.
Czas trwania aktywacji: 27.04-19.07.2015