Celem akcji jest umożliwienie Polakom podziękowania za pomoc, którą otrzymali w latach 80-tych, kiedy do Polski trafiło ponad 30 milionów paczek z trudno dostępnymi produktami. –
W tamtych czasach, nie mieliśmy możliwości podziękować za otrzymaną pomoc. Dziś marka Prima, daje taką możliwość. Chcemy wysłać symboliczne paczki z podziękowaniem i jednocześnie zachęcamy Polaków do dzielenia się z nami swoimi historiami. Chcemy, aby ten element polskiej historii nie został zapomniany – mówi Marek Ryfka, szef marketingu marki Prima.
Kampania zakłada zintegrowane działania reklamowe, PR oraz online. Na potrzeby akcji zostały przygotowane spoty TV, w których Polacy dzielą się swoimi historiami związanymi z otrzymanymi paczkami. W jednym ze spotów swoją historię opowiada mistrz olimpijski Andrzej Wroński. Kampania reklamowa prowadzona będzie w TVP. Elementem działań będzie także reklama internetowa na największych portalach i działania w social mediach m.in. Facebook oraz YouTube.
Po stronie marki Prima project leaderem projektu jest Anna Sikorska, Marketing Specialist. Za kreację kampanii, scenariusz i realizację spotu TV odpowiada Agencja FCB Warsaw. Agencja Think Kong stworzyła stronę internetową
www.paczkiwdziecznosci.pl oraz prowadzi całość działań w social media. On Board PR zajmuje się realizacją projektu w obszarze public relations. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.