MLEKOVITA systematycznie pracuje na wzrost swojej pozycji na rynku. W konkursie organizowanym przez Instytut Nowoczesnego Biznesu zajęła pierwsze miejsce w rankingu Spółdzielcze Potęgi Biznesu 2014.
Instytut Nowoczesnego Biznesu prowadzi Konkurs Potęgi Biznesu od 2008 r. Przygotowując ranking Spółdzielcze Potęgi Biznesu 2014, w marcu 2015 r. Instytut przeanalizował wyniki finansowe spółdzielni niebankowych. Przyznał tytuł „Potęga Biznesu 2014” 118 z nich, których wartość rynkowa w marcu 2014 r. wyniosła więcej niż 100 mln zł. Wartość rynkową spółdzielni w okresie marzec 2012 – marzec 2014 na zlecenie Instytutu Nowoczesnego Biznesu policzyła Wywiadownia Handlowa InfoCredit, wybierając te spółdzielnie, które w latach 2011-2013 miały każdego roku przynajmniej pół miliona złotych przychodów, wykazywały zysk netto, a wartość ich kapitału była dodatnia. Znalazła 1962 takie spółdzielnie i policzyła ich wartość rynkową na koniec marca 2012 i na koniec marca 2014 przez porównanie ich wyników do wycen spółek akcyjnych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
MLEKOVITA, najcenniejsza marka w produkcyjnym sektorze polskiej gospodarki i Lider Polskiego Mleczarstwa (według rankingów Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny), okazała się najlepszą firmą w rankingu Spółdzielcze Potęgi Biznesu 2014. Zajęła pierwsze miejsce, uzyskując 912 mln zł wartości rynkowej według metodologii stosowanej przez Instytut Nowoczesnego Biznesu i aż 76,1% dynamikę wartości rynkowej od marca 2012 do marca 2014.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.