Thierry Cotillard obejmie funkcję prezesa ITM - Międzynarodowej Sieci Spożywczej
Wtorek, 07 kwietnia 2015
Autor:
Tomasz Pańczyk,
Po 5 latach kierowania szyldami Intermarché i Netto, Philippe Manzoni przekaże stanowisko prezesa ITM Międzynarodowej Sieci Spożywczej Thierry’emu Cotillard. Nastąpi to 28 kwietnia br.
Philippe Manzoni chce poświęcić się projektowi handlowemu realizowanemu w Dole, gdzie niedługo otworzy powiększony punkt sprzedaży Intermarché.
Philippe Manzoni piastował stanowisko prezesa od 2009 r., a do Grupy dołączył w 1981 r. jako pracownik struktury centralnej. W 1986 r. zostaje franczyzobiorcą i otwiera swój pierwszy punkt sprzedaży Intermarché w departamencie Haute Saône. Philippe Manzoni wraz ze swoim zespołem dokonał organizacji punktów sprzedaży Intermarché według profili handlowych (hyper, super, contact, express), nadał dynamiczny wizerunek sklepom Intermarché i odnowił politykę handlową Netto. Pozytywny bilans zrealizowanych działań przełożył się na zwiększenie udziału w rynku ITM Międzynarodowej Sieci Spożywczej.
28 kwietnia stanowisko to obejmie Thierry Cotillard - inżynier, absolwent Wyższej Szkoły Handlu. Thierry Cotillard rozpoczął pracę w Grupie Muszkieterów jako współpracownik Grupy we Włoszech. W późniejszym okresie zajmował różne stanowiska, między innymi sekretarza generalnego Regionu Środkowo-Zachodniego. W 2007 r. otworzył punkt sprzedaży w Issy-les-Moulineaux, a w ramach sprawowanej funkcji tiers temps, kierował Dyrekcją Oferty w ITM Międzynarodowej Sieci Spożywczej.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.