By zdobyć gwarantowaną nagrodę wystarczy wejść na stronę www.kodorzezwienia.pl lub wysłać SMS z kodem znajdującym się pod nakrętką promocyjnego opakowania. Akcja potrwa do końca listopada, a jej widoczność zapewnią spoty w telewizji i kinie, kampania internetowa oraz liczne materiały POS w punktach sprzedaży.
Każda nakrętka wygrywa!
Wspólna akcja promocyjna napojów Sprite i Fanta to największe tego typu działanie w historii obu marek w Polsce. Dzięki współpracy z operatorem sieci komórkowej Play konsumenci otrzymają aż prawie 50 milionów nagród. Co ważne, każda zakupiona promocyjna butelka to gwarantowana nagroda. Wystarczy wejść na stronę www.kodorzezwienia.pl lub wysłać za pomocą SMS-a kod promocyjny znajdujący się na wewnętrznej części nakrętki by zdobyć jedną z nagród. Na abonentów sieci Play na kartę czeka 2 PLN do wyboru na SMS-y, MMS-y lub rozmowy oraz 100MB internetu. Kod można zamienić również na starter Play, dostępny także dla osób nie będących abonentami tej sieci. W tym przypadku konsumenci otrzymują kupon na starter, który mogą zrealizować w salonach Play.
Prawda jest taka, że...
- Dzięki współpracy z operatorem sieci Play możemy zaoferować naszym konsumentom – w większości nastolatkom – równocześnie dwa pożądane przez nich produkty, czyli orzeźwiające napoje Sprite i Fanta oraz doładowanie telefonu – i to nie tylko na rozmowy, ale co coraz bardziej ważne, również na internet. Mamy zagwarantowane prawie 50 milionów nagród, co sprawia że będzie to największa akcja promocyjna Sprite i Fanta w historii tych marek w Polsce. Prawda jest taka, że bez doładowania nie ma gadania – mówi Rafał Jakubowiak, Flavours Marketing Manager.
Silne wsparcie
Widoczność promocji „Orzeźwiające doładowanie” zapewnią spoty emitowane w telewizji i kinie oraz silna kampania w internecie. Przygotowano również dedykowane materiały POS – specjalne ekspozycje, na których wspólnie znajdą się Fanta i Sprite, a także plakaty, zawieszki i standy. Informacja o akcji oraz jej zasadach znajdzie się również na wszystkich opakowaniach objętych promocją.
Akcją promocyjną objęte są napoje: Fanta Pomarańczowa, Fanta Cytrynowa, Fanta Truskawkowa i Sprite, w jednostkowych opakowaniach detalicznych o pojemności 0,5l, 1l, 1,5l, 1,75l, 2l oraz 2,25l.
Za przygotowanie promocji i jej wsparcia odpowiedzialne są: McCann Worldwide, Next, Fortis i Media.Com.
Więcej informacji: www.kodorzezwienia.pl
tagi: sprite , fanta , promocja , orzeźwiające doładowanie , play ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...