Podravka rozpoczęła nową kampanię reklamową kostek rosołowych Vegeta.
Spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) i na kanałach tematycznych – w blokach reklamowych oraz w formie billboardów sponsorskich przed wybranymi programami i serialami. Kampania reklamowa bulionów Vegeta rozpoczęła się 1 kwietnia 2015 i trwać będzie do końca maja. Wspierana będzie działaniami promocyjnymi w punktach sprzedaży oraz aktywnościami w Internecie. Celem kampanii jest promocja kostek rosołowych Vegeta – marki z długą i bogatą tradycją – które podkreślają smak i aromat nie tylko zup, ale i dań mięsnych. Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: rosół drobiowy, rosół wołowy oraz bulion warzywny, a także w dwóch formatach opakowań: 6 x 10g (60 g) i 12 x 10g (120 g).
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.