Grupa Muszkieterów w 2015 roku przeznaczy na inwestycje 485 mln złotych
Poniedziałek, 23 marca 2015
Grupa Muszkieterów, zrzeszająca właścicieli supermarketów spożywczych Intermarché oraz typu „dom i ogród” Bricomarché, kontynuuje realizację ogłoszonej w ubiegłym roku strategii „Polska CAP 2020”. Tegoroczne inwestycje Muszkieterów wyniosą łącznie 485 mln złotych.
Zgodnie z zaprezentowaną w ubiegłym roku strategią „Polska CAP 2020”, Grupa Muszkieterów planuje do końca dekady otworzyć w Polsce blisko 500 nowych supermarketów. W całym 2015 r. Grupa wyda na inwestycje łącznie 485 mln złotych. Z kolei do końca 2020 r. przeznaczy na rozwój obu sieci, w tym na zakup terenów i budowę punktów sprzedaży, około 6 mld złotych.
Plany intensywnego rozwoju Muszkieterów w Polsce potwierdza również budowa dużego i nowoczesnego kompleksu biurowo-magazynowego w Swadzimiu pod Poznaniem, do którego w tym roku przeniesiona zostanie siedziba Centrali Grupy oraz część magazynów. Centrum będzie dysponować powierzchnią wynoszącą ponad 80 tys. m kw., z czego ponad 75 tys. to powierzchnie magazynowe. Obecnie cała Grupa Muszkieterów zatrudnia w Polsce ponad 14 tys. pracowników (900 osób zatrudnionych zostało łącznie w 2014 r. przez Intermarché, a 350 w ramach Bricomarché). Do 2020 r. zarówno w Intermarché jak i Bricomarché ma pracować około 32,5 tys. osób (25 tys. w ramach sieci Intermarché, a 7,5 tys. w Bricomarché).
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.