Komunikacja podkreśla wieloletnią obecność produktu z Mazur na rynku oraz na świątecznych stołach. Kampania obywa się pod hasłem „Wielkanoc tradycyjnie kultywowana z Kętrzyńskim”.
Firma „MAJONEZY” Spółdzielnia Pracy Produkcyjno- Handlowa w Kętrzynie rozpoczęła wielkanocną kampanię Majonezu Kętrzyńskiego. Działania będą prowadzone do zakończenia okresu świątecznego. Hasło „Wielkanoc tradycyjnie kultywowana z Kętrzyńskim” jest kontynuacją konsekwentnie prowadzonej strategii komunikacji, której przekaz przewodni brzmi „Kultowy Polski Majonez od 1962 roku”.
- W naszych działaniach wykorzystujemy najczęstsze skojarzenia z Wielkanocą i najbardziej lubiane atrybuty tego okresu – mówi Leszek Kuszczak, szef działu marketingu. – To przywiązanie do zwyczajów, obowiązkowe i lubiane potrawy, rodzinna atmosfera, wspólne spotkania przy stole. To właśnie te wartości najbardziej cenią Polacy. Chociaż świat pędzi coraz szybciej, w podejściu do świąt nie lubimy rewolucji.
Kreacja graficzna także bazuje na charakterystycznych symbolach świąt, tzn. zajączku, kurczaczku, pisankach. Wśród nich jest też Majonez Kętrzyński. – Tradycyjne potrawy wielkanocne to jajka, biała kiełbasa czy żur. Ale upodobania kulinarne naszych rodaków sprawiły, że nie wyobrażają sobie tego czasu również bez majonezu, który stał się nieodłącznym elementem Wielkanocy. Nawet nie próbuję sobie wyobrazić, co by się stało, gdyby zabrakło go w którymś domu – dodaje Leszek Kuszczak.
W ramach kampanii na portalach internetowych Warmii i Mazur (region, który jest matecznikiem produktu) pojawią się banery oraz artykuły sponsorowane. Działania reklamowe są prowadzone też w radiu, na profilach społecznościowych, blogu oraz wzmacniane komunikacją PR.