Celem konkursu jest promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów WorldFood Warsaw, które odbędą się w dniach 14-16 kwietnia w Expo XXI w Warszawie.
Zgłoszone produkty zostaną ocenione w kilku kategoriach (gotowe produkty rolno-spożywcze, napoje, napoje alkoholowe, dodatki do żywności, technologia produkcji) przez profesjonalne jury składające się z przedstawicieli środowisk naukowych oraz instytucji branżowych. Pod uwagę będą brane kryteria składu produktów, surowców wykorzystywanych w procesie produkcji, posiadanych certyfikatów i atestów, opakowania i oznakowania, koncepcji marketingowej.
Do konkursu o Złoty Medal WorldFood Warsaw 2015 może bezpłatnie zgłosić swoje produkty każdy wystawca targów. Organizatorzy szukają produktów wyjątkowych, wyróżniających się jakością i innowacyjnością.
W trakcie I edycji targów WorldFood Warsaw Złoty Medal przyznano firmie Stewiarnia S.C. za stewię w płynie – naturalny słodzik stanowiący doskonały zamiennik cukru.
Jako debiut targowy jury doceniło sok jabłkowo-gruszkowy produkowany przez Słoneczną Tłocznię (w kategorii polskiej firmy) oraz serię makaronów i bulionów Bigbon i Rollton wytwarzanej przez Maraven Food Central (w kategorii firmy zagranicznej). Jury przyznało również serię wyróżnień dla: palcówki surowej dojrzewającej (ZMB Dystrybucja), wódki Russian Premium Blue (Premium Spiritus LTD), kapusty charsznickiej (Brassica Raczkiewicz&Reicher), sera dojrzewającego z dodatkami (Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Ozorkowie), Kleur Orange (BART), Arba Mar Herbae (Arbacommerce) oraz dla piwa kult (OJSC Krinitsa).
Gala wręczenia nagród będzie miała miejsce podczas Bankietu Wystawców w dniu 14 kwietnia. Laureaci konkursu otrzymają pełen pakiet marketingowy oraz wsparcie organizatora w promocji ich produktu.
WorldFood Warsaw to targi B2B, służące nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami. W drugiej edycji wystawy udział weźmie ponad 150 wystawców z 25 krajów świata. Organizatorzy spodziewają się również ponad 3 tysięcy zwiedzających.
Więcej informacji: www.worldfood.pl
tagi: WorldFood Warsaw , Złote Medale , produkty , konkurs ,
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...