Kampanie i Promocje

Świąteczna kampania Majonezu Napoleońskiego Mosso

Wtorek, 17 marca 2015
12 marca marka Mosso rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową Majonezu Napoleońskiego. Jej twarzą jest aktor Krzysztof Kowalewski.
Swoim zasięgiem kampania objęła kluczowe stacje telewizyjne, w tym TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne. Jej hasła przewodnie to: „Majonez Mosso. Z natury łagodny. Tradycyjnie gęsty i kremowy. Z najlepszych składników, bez konserwantów”.

-Jest to pierwsza kampania telewizyjna Majonezu Napoleońskiego, który jest naszym flagowym produktem. Poprzez przekaz chcemy odświeżyć jego wizerunek i zwrócić uwagę konsumentów na jego walory smakowe  – mówi Tomasz Kwaśniewski, manager marki Mosso.

Działania promocyjne mają także na celu wsparcie i zdynamizowanie sprzedaży produktu w okresie przed wielkanocnym.

Kampanii towarzyszy jednocześnie komunikacja w prasie, Internecie oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych. Całość uzupełniają działania PR.

tagi: Mosso , Majonez , Majonez Napoleoński Mosso , Świąteczna kampania , Wielkanoc ,