Rok 2014 był pod wieloma względami dla Grupy Tarczyński wyjątkowy. Firma sprzedała 26 mln kg własnych wędlin, a zrealizowane obroty przekraczające 490 mln złotych, okazały się rekordowe w dotychczasowej historii firmy i stanowiły wzrost o 10% w stosunku do tych, osiągniętych w 2013 roku.
Firma w tym okresie wprowadziła do oferty kilkadziesiąt nowych produktów, koncentrując się na strategicznym segmencie wyrobów "Premium", poszerzając tym samym w sposób istotny obecność marki Tarczyński na półkach sklepowych.
Skonsolidowane wyniki finansowe za rok 2014 przedstawiają sie następująco:
Jak podsumował Jacek Tarczyński - Prezes Zarządu Tarczyński S.A. - "Rezultat ten został osiągnięty dzięki konsekwentnym działaniom poszerzającym naszą dystrybucję oraz prowadzonej w ubiegłym roku kampanii reklamowej, promującej zarówno nasze kabanosy, jak i markę Tarczyński".
tagi: tarczyński , wyniki finansowe , zyski , wedliny ,
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...