Personalia

Nowa dyrektor HR w strukturach firmy Henkel

Wtorek, 03 marca 2015
Karolina Szmidt objęła stanowisko dyrektor działu HR firmy Henkel w regionie Europy Północno-Wschodniej, w skład którego wchodzą Polska i kraje bałtyckie.
Od lutego 2015 roku jest odpowiedzialna za rozwijanie i wdrażanie strategii firmy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, odpowiadając między innymi za procesy rekrutacji, programy rozwoju pracowników, systemy wynagrodzeń oraz projekty z zakresu employer brandingu. Do jej obowiązków należy również zapewnienie bieżącego doradztwa kadrze menedżerskiej w obszarze najlepszych praktyk i rozwiązań HR.

„Wierzę, że właściwa polityka HR ma ogromny wpływ na sukces organizacji. Dział HR powinien skoncentrować się na budowaniu kompetencji menedżerskich, rozwijaniu talentów i dbaniu o wysoki poziom zaangażowania pracowników. Specjaliści HR to także ambasadorzy kultury korporacyjnej i wartości” – powiedziała nowa dyrektor HR.

Karolina Szmidt posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Przed dołączeniem do zespołu Henkla przez cztery lata była dyrektorem HR na Europę Centralną w firmie SC Johnson.
 
Nowa dyrektor ds. personalnych w Henklu jest absolwentką Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Ukończyła również studia podyplomowe na trzech kierunkach: Przywództwo, Zarządzanie zasobami ludzkimi, oraz Psychologiczne i socjologiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi.   

Interesuje się coachingiem. Jej hobby to język włoski i kultura Włoch oraz malarstwo impresjonistyczne. 

tagi: Henkel , dyrektor , nowe stanowisko ,