Marka Kamis jeszcze nigdy nie była tak blisko klientów!
Niedziela, 01 marca 2015
Ten rok będzie należał do Kamis. Marka ma nowe logo i architekturę wizualną oraz nowe hasło - „Kamis I smakuje jak lubisz”. Produkty Kamis będę silnie komunikowane zarówno w telewizji, w Internecie, jak również w punktach sprzedaży.
Nowe logo Kamis jest lekkie i odświeża wizerunek marki, dając w ten sposób przestrzeń na wprowadzanie innowacyjnych produktów. Marka zachowała dotychczasową, zielono-żółtą kolorystykę, identyfikowaną z naturalnością i świeżością ziół oraz przypraw. Natomiast hasło promocyjne „Kamis I smakuje jak lubisz” podpowiada konsumentom, że dzięki przyprawom Kamis mogą dowolnie eksperymentować w kuchni przyrządzając nawet najbardziej wyszukane i oryginalne potrawy w prosty sposób. Sekret smacznych i dobrych dań tkwi w szczegółach, czyli przyprawach i dodatkach.
Dodatkowo Kamis planuje silną obecność w różnych kanałach komunikacji, tak aby dotrzeć do wszystkich swoich klientów i być przygotowanym na ich zróżnicowane gusta oraz potrzeby kulinarne.
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.