Dokładny regulamin promocji dostępny jest na http://www.zoladkowagorzka.com/, a dodatkowe informacje również w punktach sprzedaży.
*Kampania pod hasłem "Kibicom polecam - Maryla" ruszyła na początku czerwca, i jest częścią promocji handlowej, w której pełnoletni konsumenci Żołądkowej Gorzkiej mogą otrzymać jeden z 5 tys. kapeluszy kibica. Klienci, którzy zakupią dwa dowolne wyroby tej marki i wyślą dwie nakrętki z butelek na adres: „Promocja z Marylą/kapelusz"; skr. Poczt.25; 02-788 Warszawa, otrzymają promocyjny gadżet.
tagi: Żołądkowa Gorzka , Maryla Rodowicz , kampania , Polmos Lublin ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...