Dokładny regulamin promocji dostępny jest na http://www.zoladkowagorzka.com/, a dodatkowe informacje również w punktach sprzedaży.
*Kampania pod hasłem "Kibicom polecam - Maryla" ruszyła na początku czerwca, i jest częścią promocji handlowej, w której pełnoletni konsumenci Żołądkowej Gorzkiej mogą otrzymać jeden z 5 tys. kapeluszy kibica. Klienci, którzy zakupią dwa dowolne wyroby tej marki i wyślą dwie nakrętki z butelek na adres: „Promocja z Marylą/kapelusz"; skr. Poczt.25; 02-788 Warszawa, otrzymają promocyjny gadżet.
tagi: Żołądkowa Gorzka , Maryla Rodowicz , kampania , Polmos Lublin ,
Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in...
Inwestycja w nowy format “300” ma przyspieszyć ekspansję...
Według analizy blisko 77 tys. cen, w styczniu br. w sklepach...
Eksperci z Ari10 uważają, że jesteśmy wciąż przed falą...
Według najnowszych danych Ministerstwa Finansów, od stycznia...
Rosną inwestycje polskich firm w Hiszpanii i hiszpańskich w...
UE zapowiada reakcję, ale wciąż nie wypracowała wspólnej...
Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów...