Wiadomości

W czerwcu ruszyła druga część kampanii promocyjnej Żołądkowej Gorzkiej - 5 000 kapeluszy kibica do rozdania !

Czwartek, 19 czerwca 2008
Akcja rozpoczęła się w wybranych punktach sprzedaży na terenie całej Polski. To już kolejna kampania, przy której Polmos Lublin współpracuje z Marylą Rodowicz - artystką doskonale znaną m.in. z przeboju "Futbol", który powstał przy okazji mistrzostw świata w 1974 roku. Promocja handlowa, w której do rozdania są kapelusze kibica, skierowana jest do klientów (wyłącznie osób pełnoletnich), którzy w określonym czasie promocji zakupią dwa dowolne wyroby „Wódka Żołądkowa Gorzka" i wyślą dwie nakrętki z opakowań tych wyrobów na wskazany adres.

Dokładny regulamin promocji dostępny jest na http://www.zoladkowagorzka.com/, a dodatkowe informacje również w punktach sprzedaży.

 

 

*Kampania pod hasłem "Kibicom polecam - Maryla" ruszyła na początku czerwca, i jest częścią promocji handlowej, w której pełnoletni konsumenci Żołądkowej Gorzkiej mogą otrzymać jeden z 5 tys. kapeluszy kibica. Klienci, którzy zakupią dwa dowolne wyroby tej marki i wyślą dwie nakrętki z butelek na adres: „Promocja z Marylą/kapelusz"; skr. Poczt.25; 02-788 Warszawa, otrzymają promocyjny gadżet.

tagi: Żołądkowa Gorzka , Maryla Rodowicz , kampania , Polmos Lublin ,