Dokładny regulamin promocji dostępny jest na http://www.zoladkowagorzka.com/, a dodatkowe informacje również w punktach sprzedaży.
*Kampania pod hasłem "Kibicom polecam - Maryla" ruszyła na początku czerwca, i jest częścią promocji handlowej, w której pełnoletni konsumenci Żołądkowej Gorzkiej mogą otrzymać jeden z 5 tys. kapeluszy kibica. Klienci, którzy zakupią dwa dowolne wyroby tej marki i wyślą dwie nakrętki z butelek na adres: „Promocja z Marylą/kapelusz"; skr. Poczt.25; 02-788 Warszawa, otrzymają promocyjny gadżet.
tagi: Żołądkowa Gorzka , Maryla Rodowicz , kampania , Polmos Lublin ,
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...