Wiadomości

WROCŁAWSKA STREFA KIBICA - CENTRUM PIŁKARSKICH EMOCJI

Czwartek, 19 czerwca 2008
Carlsberg - Oficjalny Sponsor UEFA EURO 2008 TM - we współpracy z Miastem Wrocław, otworzył w centrum miasta, na placu Solnym, Wrocławską Strefę Kibica, w której przez cały okres trwania mistrzostw, czyli do 29 czerwca, będzie można oglądać transmitowane na dużym ekranie rozgrywki UEFA Euro 2008TM.

Wrocławska Strefa Kibica ma powierzchnię 1800 m kw, a jej centralne miejsce zajmuje telebim o powierzchni 22 m kw. Na terenie strefy ustawiono trybunę mieszczącą 250-osobową widownię oraz halę namiotową dla 450 osób, udekorowaną flagami państwowymi wszystkich uczestników EURO 2008, w której także można oglądać mecze na zainstalowanych tam 4 plazmach.  Naprzeciwko telebimu wydzielono miejsca stojące dla ok. 800 osób. Łącznie Wrocławska Strefa Kibica może pomieścić do ok. 1500 osób.

 

Strefa Kibica jest czynna codziennie w godzinach 16.00 - 23.00, a wstęp do niej jest bezpłatny. Podczas kibicowania, w specjalnie wydzielonych strefach gastronomicznych,  kibice będą mogli orzeźwić się przy piwie Carlsberg albo Piast. Wszyscy odwiedzający Strefę Kibica w przerwach pomiędzy oglądaniem meczów i relacji sportowych z piłkarskich mistrzostw UEFA EURO 2008 TM, mogą liczyć na dodatkowe piłkarskie atrakcje. Wśród nich znajdują się np. wirtualna gra w piłkę, piłkarzyki, turnieje czy konkursy sprawdzające umiejętności strzelania bramek i żonglowania piłką. Nagrodami dla zwycięzców są piłkarskie gadżety Carlsberga, Oficjalnego Sponsora UEFA EURO 2008 TM.

 

„Fani piłki nożnej czekali cztery lata na mistrzostwa EURO 2008. Z myślą o nich  przygotowaliśmy Wrocławską Strefę Kibica, tak, aby umożliwić wszystkim wspólne przeżywanie prawdopodobnie najlepszych piłkarskich emocji." - mówi Joanna Bieńkowska, Brand Manager Marki Carlsberg. „Wrocławianie pokazali podczas ostatniego meczu Polska - Niemcy, że bez reszty potrafią poddać się tym emocjom. Nastroje na Placu Solnym sięgały zenitu, a frekwencja była tak duża, że brakowało miejsc. Liczymy na tak doskonałą wspólną zabawę, również przy kolejnych meczach!" - dodaje Joanna Bieńkowska.

 

Impreza objęta została patronatem medialnym przez Gazetę Wyborczą i Radio Eska Wrocław. Organizatorem imprezy jest Miasto Wrocław - Biuro Wrocław 2012. Sponsorem głównym Wrocławskiej Strefy Kibica jest Carlsberg.

tagi: Carlsberg Polska , Euro 2008 ,