"Nagroda ta jest dla nas tym cenniejsza, iż pochodzi ze wskazań Klientów, którzy za pośrednictwem instytutu badań Pentor Research International oceniali szeroko rozumianą jakość obsługi w różnych sklepach detalicznych. Podziękowania kierujemy do wszystkich Klientów odwiedzających nasze placówki i zapewniamy, że nadal będziemy robili wszystko, aby to właśnie w naszych sklepach spełniało się nasze hasło reklamowe: "Przyjemność zakupów"" - mówi Błażej Patryn, rzecznik Prasowy Supermarketów Piotr i Paweł.
tagi: Piotr i Paweł , supermarket roku ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...