"Nagroda ta jest dla nas tym cenniejsza, iż pochodzi ze wskazań Klientów, którzy za pośrednictwem instytutu badań Pentor Research International oceniali szeroko rozumianą jakość obsługi w różnych sklepach detalicznych. Podziękowania kierujemy do wszystkich Klientów odwiedzających nasze placówki i zapewniamy, że nadal będziemy robili wszystko, aby to właśnie w naszych sklepach spełniało się nasze hasło reklamowe: "Przyjemność zakupów"" - mówi Błażej Patryn, rzecznik Prasowy Supermarketów Piotr i Paweł.
tagi: Piotr i Paweł , supermarket roku ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....