Advertisement

Wiadomości

Pomidory krojone Podravka Perłą Rynku FMCG 2008

Czwartek, 19 czerwca 2008
Pomidory krojone Podravka zdobyły I miejsce w kategorii „przetwory warzywne i owocowe" w ogólnopolskim badaniu „Perły Rynku FMCG 2008". Tym samym zostały uznane przez respondentów za produkt, który odniósł największy sukces rynkowy w 2007 roku.

Pomidory krojone Podravka zajmując I miejsce w kategorii „przetwory warzywne i owocowe", otrzymały tytuł „Perły Rynku FMCG 2008". Ogólnopolskie badanie, które miało na celu wyłonienie zwycięzców, zostało zorganizowane w kwietniu br. przez magazyn branżowy „Wiadomości Handlowe". Wśród respondentów znaleźli się właściciele i managerowie sklepów spożywczych z całej Polski. Ich zadaniem było wskazanie wprowadzonych do sprzedaży w 2007 r. produktów FMCG, które według nich odniosły największy sukces rynkowy.

 

„Przyznany tytuł jest dla nas tym większym wyróżnieniem, że produkt Podravki został wybrany bezpośrednio przez osoby prowadzące punkty sprzedaży" - mówi Michał Jung, Dyrektor Marketingu firmy Podravka. „Wskazania respondentów wynikały z ich osobistego doświadczenia w handlu, dlatego najtrafniej pokazują, które z produktów odniosły w 2007 r. największy sukces rynkowy. Dzięki tej inicjatywie wiemy, że nowość, jaką są Pomidory krojone Podravka, przypadły do gustu sporej liczbie konsumentów oraz zostały uznane za najlepszy i najbardziej wyróżniający się produkt w swojej kategorii" - dodaje Jung.

 

Tegoroczne „Perły Rynku FMCG" były drugą edycją ogólnopolskiego badania przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia na zlecenie magazynu „Wiadomości Handlowe". Wśród typowanych nowości rynkowych znalazło się 180 propozycji z oferty większości producentów oraz importerów działających w branży FMCG, zaś produkty wyróżniano w 28 kategoriach. Uroczyste wręczenie nagród dla zwycięzców odbyło się 4 czerwca 2008 r. w Teatrze SABAT. Firma Podravka jako producent Pomidorów krojonych, które zdobyły I miejsce w swojej kategorii, otrzyma zarówno statuetkę „Perła Rynku FMCG", jak i prawo do wykorzystywania logo wyróżnienia.

 

 

tagi: Podravka ,