Advertisement

Z rynku FMCG

Hit wydłuża sezon na Caramel&Brownie oraz White Choco Delight

Poniedziałek, 16 lutego 2015
Dwa smaki sprzedawane dotychczas przez markę HIT jako limitowana edycja roku 2014 pozostają w portfolio marki na dłużej. White Choco Delight oraz Caramel Brownie to najlepiej sprzedające się w historii marki sezonowe smaki popularnych markiz.
Atrakcyjny i nowoczesny design oraz niepowtarzalne smaki White Choco Delight i Caramel Brownie podbiły serca konsumentów i zyskały ich uznanie. Od początku kwietnia do końca listopada 2014 sprzedanych zostało ponad 100 000 sztuk obu produktów (dane za AC Nielsen, AM-ON 2014, Total Poland). Tak dobre wyniki sprzedażowe zadecydowały o włączeniu tych dwóch smaków do stałej oferty. White Choco Delight i Caramel Brownie dołączyły do dobrze znanych już konsumentom smaków takich jak Hit Orzechowy, Hit Kokos, Hit Wanilia czy Hit Czekolada. Teraz konsumenci będą mogli już na stałe delektować się tymi wyjątkowymi wariantami smakowymi.

tagi: Hit , Caramel&Brownie , White Choco Delight ,