Wiadomości

Zmiany w dziale Sprzedaży Kraft Foods Polska

Czwartek, 19 czerwca 2008
W związku z procesem wdrażania zmian organizacyjnych w Kraft Foods w Europie, oraz w celu poprawy poziomu efektywności działalności firmy, Kraft Foods Polska S.A. podjęła decyzję o zmianach w strukturach sprzedaży.

Z początkiem maja br. Agata Mitchell, związana z firmą od 1995 roku, a od 2004 roku pełniąca obowiązki Dyrektora Sprzedaży w Kraft Foods Polska, objęła stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Sprzedaży Kraft Foods w Europie.

 

W związku z tą zmianą, stanowisko Dyrektora Sprzedaży w polskim oddziale firmy zostaje zlikwidowane, a osoby pracujące dotychczas z Agatą Mitchell będą podlegały bezpośrednio Stefanowi Golonka, Prezesowi Zarządu firmy.

 

Takie uplasowanie działu sprzedaży w strukturze firmy wskazuje na znaczącą rolę, jaką
Kraft Foods Polska przywiązuje do realizacji działań sprzedażowych.

tagi: Kraft Foods ,