Z początkiem maja br. Agata Mitchell, związana z firmą od 1995 roku, a od 2004 roku pełniąca obowiązki Dyrektora Sprzedaży w Kraft Foods Polska, objęła stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Sprzedaży Kraft Foods w Europie.
W związku z tą zmianą, stanowisko Dyrektora Sprzedaży w polskim oddziale firmy zostaje zlikwidowane, a osoby pracujące dotychczas z Agatą Mitchell będą podlegały bezpośrednio Stefanowi Golonka, Prezesowi Zarządu firmy.
Takie uplasowanie działu sprzedaży w strukturze firmy wskazuje na znaczącą rolę, jaką
Kraft Foods Polska przywiązuje do realizacji działań sprzedażowych.
tagi: Kraft Foods ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...