W tym roku już po raz czwarty spotkają się przedstawiciele kadry zarządzającej oraz menadżerowie najwyższego szczebla firm sektora handlu detalicznego branży FMCG aby dyskutować o skutecznej prezentacji naszego rynku na arenie międzynarodowej.
12 czerwca 2008 w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbędzie się czołowe spotkanie branży Retail i FMCG będące platformą wymiany doświadczeń ekspertów z Europy Środkowo - Wschodniejgo. Podczas czwartego kongresu „What's going on in Retailing" eksperci w swoich dziedzinach będą poruszać tematykę rozwoju sektora handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, analizy kondycji handlu detalicznego czy optymalizacji międzynarodowej współpracy handlowej. Istotne dla Kongresu będą również zagadnienia związane z następstwami związanymi ze wzrostem kosztów pracy w Europie Środkowo - Wschodniej oraz przyszłościowe wsparcie technologiczne i logistyczne rozwoju handlu detalicznego w Polsce.
Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele największych firm i instytucji w Polsce m.in.: Coca-Cola, Grupa Żywiec, Makro Cash & Carry, Żabka Polska, PKP Lewiatan, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
Gośćmi specjalnymi Kongresu będą Pedro Manuel Pereira de Silva, Prezes Biedronak Stores, Ryszard Tomaszewski Prezes Tesco Polska, Jozef Janov, Investment Director, Penta Investments oraz Philippe Santini, Dyrektor Generalny Laser Polska, partnera strategicznego tegorocznej edycji kongresu.
tagi: PSH ,
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...