Wiadomości

Polski sektor handlu na arenie międzynarodowej

Czwartek, 19 czerwca 2008
W chwili obecnej Polska cieszy się wysokim wzrostem rynku, aż o kilkanaście procent rocznie. Poszerza się asortyment oferowanych produktów i wzmaga się konkurencja rynkowa. Konkurują już nie tylko firmy, ale też całe gospodarki narodowe. Rola sektora handlu będzie niewątpliwie przybierała na znaczeniu dla gospodarki krajowej a jego ponad 17% udział w dochodzie narodowym brutto będzie z całą pewnością rósł.

W tym roku już po raz czwarty spotkają się przedstawiciele kadry zarządzającej oraz menadżerowie  najwyższego szczebla  firm sektora handlu detalicznego branży FMCG  aby dyskutować  o skutecznej prezentacji naszego rynku na arenie międzynarodowej.

 

12 czerwca 2008 w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbędzie się czołowe spotkanie branży Retail i FMCG będące platformą wymiany doświadczeń ekspertów z Europy Środkowo - Wschodniejgo. Podczas czwartego kongresu „What's going on in Retailing" eksperci w swoich dziedzinach będą poruszać tematykę rozwoju sektora handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, analizy kondycji handlu detalicznego  czy optymalizacji międzynarodowej współpracy handlowej. Istotne dla Kongresu będą również zagadnienia związane z następstwami związanymi ze wzrostem kosztów pracy w Europie Środkowo - Wschodniej oraz przyszłościowe wsparcie technologiczne i logistyczne rozwoju handlu detalicznego w Polsce.

 

Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele największych firm i instytucji w Polsce m.in.: Coca-Cola, Grupa Żywiec, Makro Cash & Carry, Żabka Polska, PKP Lewiatan, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.

 

Gośćmi specjalnymi Kongresu będą Pedro Manuel Pereira de Silva, Prezes Biedronak Stores, Ryszard Tomaszewski Prezes Tesco Polska, Jozef Janov, Investment Director, Penta Investments oraz Philippe Santini, Dyrektor Generalny Laser Polska, partnera strategicznego tegorocznej edycji kongresu.

 

 

tagi: PSH ,