Od kilku lat systematycznie wzrasta znaczenie sprzedaży żywności mrożonej w kanale nowoczesnym.
Sieci handlowe stały się nie tylko istotnymi, ale wręcz nieodzownymi partnerami dla firm z branży FMCG. Firma Globus Polska Sp. z o.o. doceniała wagę tego kanału sprzedaży współpracując z takimi sieciami jak Real, Auchan, Alma czy też Piotr i Paweł. Pewne było, że z czasem grono to rozszerzy się o kolejnych ważnych graczy na rynku handlu detalicznego. Powodami, dla których pół roku temu firma Globus Polska zdecydowała się zaprosić do współpracy sieci Carrefour i Kaufland, była przede wszystkim ich strategiczna pozycja w nowoczesnym kanale dystrybucji, a także dobrze rokujące plany rozwoju oraz potencjalnie duże możliwości sprzedaży.
"Po sześciu miesiącach współpracy z sieciami Carrefour i Kaufland nasza sprzedaż w sieciach ogółem wzrosła o 20%" - informuje Radosław Drzewiecki, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu Globus Polska. „Jesteśmy z tego wyniku bardzo zadowoleni. Planujemy rozszerzenie oferty w sieciach o nowe produkty Felco, a także pozyskanie do współpracy kolejnych partnerów" - dodaje p. Drzewiecki. Wzrost sprzedaży produktów Felco w nowoczesnym kanale dystrybucji świadczy o atrakcyjności mrożonek tej marki dla polskich konsumentów. Jednak nie tylko, powodem jest także odpowiednio dobrany asortyment, spełniający oczekiwania klientów oraz wysoka jakość produktów mrożonych Felco.
75 hipermarketów Carrefour, ponad 270 supermarketów Carrefour Express oraz 110 hipermarketów Kaufland, to prawie pół tysiąca dodatkowych punktów sprzedaży, w których od 6 miesięcy dostępne są mrożonki marki Felco. Oferowany w sklepach asortyment obejmuje 12 produktów, cieszących się największym zainteresowaniem konsumentów. Są to mrożone warzywa „mono": „Fasola szparagowa żółta", „Brokuły", „Marchew Junior"; klasyczne mieszanki warzywne: „Sałatka Cesarska" i „Sałatka Trio"; warzywa na patelnię: „Azja", „Country", „Farmer", „Nicea", „Leczo", „Salsa" oraz nowoczesna linia „fit Mixów" - „fit Mix Fasolowy", „fit Mix brokułowy", „fit Mix Dyniowy" i „fit Mix Marchwiowy". Wśród wymienionych produktów najlepiej rotują warzywa na patelnię „Azja", „fit Mix Brokułowy" i „Fasola szparagowa żółta".
Wprowadzeniu mrożonek Felco do oferty Carrefour i Kaufland towarzyszyły liczne informacje w gazetkach promocyjnych tych sklepów oraz rabaty na wybrane produkty w wysokości około 20 - 30%. Stałym elementem wspierania sprzedaży i działań marketingowych prowadzonych w sieciach dla marki Felco są także animacje i degustacje odpowiednio przyrządzonych produktów. Firma Globus Polska stosuje także wizualne formy dotarcia z informacją do klienta. Są to plakaty reklamowe, materiały POS, takie jak woblery i standy oraz ulotki.
Pełna lista sieci handlowych oferujących mrożonki Felco dostępna jest na http://www.felco.pl/.
tagi: Globus Polska , Kaufland ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...