Wiadomości

„ Posłuchaj swego pragnienia - zasmakuj natury".

Czwartek, 19 czerwca 2008
Od maja br. rozpoczyna się kolejna kampania promocyjna naturalnej wody mineralnej Jurajska i potrwa do końca sierpnia. Hasłem przewodnim kampanii jest „Posłuchaj swego pragnienia - zasmakuj natury". Celem kampanii jest ugruntowanie pozycji marki Jurajska na rynku. Naturalna woda mineralna Jurajska nierozerwalnie związana jest z Jurą Krakowsko - Częstochowską, krainą białych skał, przepięknych wzgórz porośniętych bujnymi lasami i malowniczych łąk pełnych kwiatów.

Jurajska czerpana jest z głęboko położonych złóż powstałych 200 milionów lat temu. Woda w trakcie przenikania przez kolejne warstwy skał podlega filtracji oraz jednocześnie wzbogaca się w cenne składniki mineralne. Jurajska ze względu na pierwotnie krystaliczną czystość i odpowiedni skład mikro i makroelementów, polecana jest wszystkim osobom bez względu na wiek. Jurajska jest idealną „towarzyszką" dnia codziennego, doskonale gasi pragnienie, szybko orzeźwia i sprawdza się w każdych warunkach.

 

Producentem filmu była firma Supra Film a do realizacji filmu reklamowego zaangażowano utalentowanych twórców, mających doświadczenie w produkcjach artystycznych. Reżyserem filmu jest reżyserka i poetka Jolanta Trela - Ptaszyńska, laureatka wielu naród w tym „Paszportu Polityki" za widowisko telewizyjne „De Aegypto". Za zdjęcia do reklamy odpowiadał Adam Sikora operator filmowy chętnie angażujący się do współpracy z niezależnymi reżyserami, laureat wielu nagród za zdjęcia, w tym „Srebrnej Żaby" na festiwalu filmowym Camerimage w 2001.

 

W pierwszym etapie kampanii emitowane będą 30 i 20 sekundowe spoty wizerunkowe naturalnej wody mineralnej Jurajska w ogólnopolskich stacjach takich jak:TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVNStyle, TVN24, Polsat, TV4, Discovery, Fox Life, Hallmark, AXN.

Kampanię telewizyjną uzupełniają również inne działania reklamowe które obejmują:  reklamę w prasie handlowej i codziennej, oraz  reklamę w najczęściej oglądanych portalach internetowych Onet.pl oraz wp.pl.

 

W kolejnych etapach kampanii będą emitowane spoty sponsorskie transmisji meczy Ligii Światowej siatkarzy, wykorzystany zostanie outdoor na terenie całej Polski, materiały POS oraz reklamy w prasie kobiecej jak również zostanie przeprowadzona promocja konsumencka.

 

Strategię kampanii opracowała Jurajska Spółdzielnia Pracy. Autorem projektów graficznych jest krakowskie  Studio Projektowe Mh - art. Za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy MPG z Warszawy.

tagi: Jurajska ,