Czwartek, 15 stycznia 2015
Autor:
Monika Książek ,
Największymi graczami na rynku dyskontowym w Polsce są Biedronka, Lidl, Netto i Aldi, które posiadają łącznie ponad 3,6 tys. placówek. Pomimo, że liczba dyskontów w Polsce stanowiła zaledwie 2,6% ogólnej liczby placówek spożywczych (138 tys.), to ich łączne obroty na poziomie ponad 52 mld zł zapewniały im pozycję lidera.
Jednak jak wynika z danych Euromonitor International, opublikowanych przez dziennik "Rzeczpospolita" w tym roku zapowiada się znacznie wolniejszy przyrost sklepów sieci dyskontowych oraz spadek dynamiki ich obrotów o 6%. Z danych Euromonitor International, wynika, że w tym roku przybędzie tylko 238 nowych placówek handlowych tych sieci, podczas gdy w roku biegłym przybyło ich 338.
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.