Advertisement

Wiadomości

Nowy Marketing and Sponsorship Managerw zespole Carlsberg Polska

Czwartek, 19 czerwca 2008
Do zespołu marketingu Carlsberg Polska dołączył Marcin Burdach, obejmując stanowisko Marketing and Sponsorship Managera. Marcin Burdach będzie odpowiedzialny za rozwój marek regionalnych wchodzących w skład portfolio Carlsberg Polska: Bosman, Piast i Kasztelan oraz przygotowanie i realizację strategii sponsoringowej wszystkich marek firmy na terenie Polski.

Marcin Burdach posiada blisko dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu i zarządzania sprzedażą. Poprzednio pracował w strukturach Shell Polska gdzie pełnił funkcje kierownicze w Działach Sprzedaży i Marketingu, zajmując miedzy innymi stanowiska Kierownika ds. Marketingu na Polskę i Kraje Bałtyckie,  Koordynatora Marketingu w krajach Europy Centralnej, będąc także odpowiedzialnym za sprzedaż olejów silnikowych marki Shell.

Wcześniej, w latach 1997 - 1999, Marcin Burdach pracował w Masterfoods Polska, prowadząc w ramach segmentu słodyczy marki Snickers i Bounty, a także zarządzając segmentem dań gotowych (marki Uncle Ben's i Dolmio).

Marcin Burdach jest absolwentem Marketingu na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego, a także University of Leicester w Wielkiej Brytanii

tagi: Marcin Burdach; Carlsberg Polska ,