Marcin Burdach posiada blisko dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu i zarządzania sprzedażą. Poprzednio pracował w strukturach Shell Polska gdzie pełnił funkcje kierownicze w Działach Sprzedaży i Marketingu, zajmując miedzy innymi stanowiska Kierownika ds. Marketingu na Polskę i Kraje Bałtyckie, Koordynatora Marketingu w krajach Europy Centralnej, będąc także odpowiedzialnym za sprzedaż olejów silnikowych marki Shell.
Wcześniej, w latach 1997 - 1999, Marcin Burdach pracował w Masterfoods Polska, prowadząc w ramach segmentu słodyczy marki Snickers i Bounty, a także zarządzając segmentem dań gotowych (marki Uncle Ben's i Dolmio).
Marcin Burdach jest absolwentem Marketingu na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego, a także University of Leicester w Wielkiej Brytanii
tagi: Marcin Burdach; Carlsberg Polska ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...