Marcin Burdach posiada blisko dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu i zarządzania sprzedażą. Poprzednio pracował w strukturach Shell Polska gdzie pełnił funkcje kierownicze w Działach Sprzedaży i Marketingu, zajmując miedzy innymi stanowiska Kierownika ds. Marketingu na Polskę i Kraje Bałtyckie, Koordynatora Marketingu w krajach Europy Centralnej, będąc także odpowiedzialnym za sprzedaż olejów silnikowych marki Shell.
Wcześniej, w latach 1997 - 1999, Marcin Burdach pracował w Masterfoods Polska, prowadząc w ramach segmentu słodyczy marki Snickers i Bounty, a także zarządzając segmentem dań gotowych (marki Uncle Ben's i Dolmio).
Marcin Burdach jest absolwentem Marketingu na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego, a także University of Leicester w Wielkiej Brytanii
tagi: Marcin Burdach; Carlsberg Polska ,
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...