Raportuje on bezpośrednio do Tomasza Skrzypczaka, Regionalnego Dyrektora Zarządzającego odpowiedzialnego za rozwój Checkpoint Systems w Europie Środkowej, byłych republikach radzieckich i na Bałkanach.
Dotychczas Grzegorz Popek pełnił funkcję PR i Marketing Manager EEA. Z firmą związany jest od 2000 roku.
Popek ukończył polonistykę na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. W wolnym czasie uprawia sporty, głównie jazdę na rowerze i rolkach. Jest miłośnikiem współczesnego jazzu, literatury i kina.
tagi: checkpoint systems ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...