Kategorie produktów

Trzy pytania do...

Piątek, 05 grudnia 2014 HURT & DETAL Nr 12 (106) / 2014 (Grudzień)
Emilia Modlińska, Dega
Trzy pytania do Emilii Modlińskiej, Prezes Zarządu Dega S.A. kieruje Maja Święcka.

Mijający rok był dla firmy Dega niezwykle intensywny, które wydarzenia były tymi najważniejszymi?

Mijający rok, jak i każdy poprzedni, był dla nas bardzo ważny. Obserwacja rynku, działania konkurencji pokazały, jak wiele mamy jeszcze do zrobienia by jeszcze bardziej wzmocnić pozycję naszej firmy i na stałe wpisać się w kanon dobrego smaku i wysokiej jakości produktów firmy Dega. Wprowadzenie nowości – gamy sałatek z wędzonym pstrągiem oraz sałatek z tuńczykiem to nie tylko otwarcie się na nowe smaki, to także moment, w którym czekaliśmy na reakcje i opinie konsumenta – udało się – produkty zostały bardzo dobrze ocenione.

W roku 2014 odbyły się pierwsze w Polsce targi marek własnych gdzie obok największych przedstawicieli działań w tym sektorze – producentów, odbiorców hurtowych, sieci handlowych, znalazła się i nasza firma prezentująca swoje wyroby.

Zaspokajanie potrzeb konsumentów, wysoki standard produkcji oraz utrzymanie wysokiej jakości produktu to nasze najważniejsze cele. Kończy się udany rok dla firmy Dega, pełni optymizmu oraz nowych planów gotowi jesteśmy wkroczyć w nowy 2015 rok.

Na zbliżające się święta Bożego Narodzenia z Waszej oferty szczególnie polecacie...

Święta Bożego Narodzenia w polskiej tradycji to święta rodzinne, których nieodłącznymi elementami są: choinka, prezenty i suto zastawiony stół. Na wigilijnej kolacji nie może zabraknąć ryby (śledzia) po grecku (wyróżnionej znakiem Poznaj Dobrą Żywność) i to właśnie nasza propozycja numer jeden na świąteczny stół. Niesłabnącą popularnością mogą poszczycić się także sałatka jarzynowa a’la domowa, oraz sałatka jajeczna z warzywami. Polecamy te produkty na Boże Narodzenie, ponieważ zaoszczędzą nam czas przygotowań.

Marketingowe, sprzedażowe i promocyjne – jakie macie plany na 2015 rok?

Każdy kolejny rok to nowe plany, wyzwania wynikające z potrzeb dostosowania się do zmieniającego się rynku oraz z doświadczeń minionego roku. Rozwój kanału nowoczesnego, tworzenie marek własnych to z pewnością przyszłość i w tym kierunku będziemy podążać. Marketing, sprzedaż, promocja to pojęcia mocno ze sobą sprzężone z uwagi na to, że z reguły wszelkie działania marketingowe, promocyjne przekładają się na sprzedaż. Budowanie marki to nie tylko wysokie słupki sprzedaży, to przede wszystkim dbanie o niezmienną, wysoką jakość oraz smak naszych produktów, to dialog z konsumentem, wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom.

 Dziękuję za rozmowę, Maja Święcka

tagi: Dega , wywiad , Emilia Modlińska ,