Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji konkurencyjnej marki Astra w segmencie premium oraz zaprezentowanie produktów firmy konsumentom świadomie wybierającym zdrowy styl życia.
Saszetki kawy niskodrażniącej Astra oraz herbaty Rooibos umieszczone zostały w eleganckim samplerze, który przenosi konsumenta w świat kawy i herbaty Astra, wprowadza klimat kolumbijskich plantacji, z których pochodzi kawa Astra - unikatowa ze względu na walory smakowe i prozdrowotne. Przekaz reklamowy zwraca uwagę na wyjątkowość kawy Astra, która w odróżnieniu od innych kaw na polskim rynku - zachowując pełną zawartość kofeiny - posiada zredukowaną ilość substancji drażniących naturalnie występujących w kawie.
Kampania promocyjna potrwa do końca czerwca.
tagi: Astra ,
Na terenie historycznego browaru Haberbuscha i Schielego w...
Zarząd Dr. Miele Cosmed Group S.A. ocenia obecny poziom...
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane...
46,7% Polaków wierzy we wzrost rdr. swojej siły nabywczej...
Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...