Z rynku FMCG

Ruszyła nowa sieć reklamowa specjalnie dla marek FMCG

Piątek, 21 listopada 2014 Autor: Kasia Ogonowska,
TylkoFMCG.pl to unikatowa sieć reklamowa dla branży dóbr szybkozbywalnych. Nowy produkt pomaga w dotarciu do konsumentów w momencie podejmowania przez nich decyzji zakupowych.
 
Oferta stworzona przez Listonic – firmę, która od 5 lat wdraża innowacyjne reklamy w aplikacjach mobilnych i internecie - składa się z szytych na miarę produktów reklamowych. Uruchomiliśmy TylkoFMCG, ponieważ przez lata pracy zbudowaliśmy know-how, wyspecjalizowany zespół i unikatowe narzędzia reklamowe właśnie dla tej branży. Mamy największy kulinarny zasięg w polskim Internecie, reklamę mobilną, która ma wiele cech shopper marketingowych i kupony na zakupy domowe, co jest całkowicie bezprecedensowe na naszym rynku – mówi Kamil Janiszewski, Dyrektor Sprzedaży Listonic.
 
TylkoFMCG obsługuje reklamy natywne na listach zakupów Listonic, retargetowane dla FMCG banery w tradycyjnym Internecie oraz innowacyjne kupony promocyjne do wykorzystania w dowolnym sklepie. Jak to działa:
 
- Natywna reklama na listach zakupów Listonic – czyli dotarcie do klientów z silną intencją zakupową w trakcie planowania przez nich zakupów lub w momencie wyboru konkretnego produktu, przy półce sklepowej.
 
- Banery w Internecie – wyświetlane w miejscach, gdzie pokazują się reklamy sieci Google, Adexon, Facebook czy YouTube, ale dopasowane do intencji zakupowej klienta, jego zainteresowań danym typem kuchni, rodzajem lub składnikiem przepisu. Zasięg 9 mln UU i autorski algorytm pozwalają dotrzeć do setek tysięcy ludzi, którzy w najbliższym czasie będą zainteresowani kuponem na konkretny produkt.
 
- Kupony Żbik – kupony na produkty szybkozbywalne realizowane w dowolnym sklepie to znakomite narzędzie do budowania trialu i mierzalnej sprzedaży. Zwiększają świadomość marki, zapoznają z cechami produktu i umożliwiają promowanie swoich produktów niezależne od sieci handlowej.
 
Listonic z TylkoFMCG kompleksowo obsługuje marki dając im cyfrowe narzędzia umożliwiające towarzyszenie klientowi w całej ścieżce zakupowej. Od poszukiwania inspiracji i planowania zakupów, poprzez podróż przez sklep i wizytę przy kasie. Zespół TylkoFMCG realizuje kampanie dla marek takich jak: Arla, Adidas, Monini, Książęce, Danone, Barilla, Nestle, Kruszwica, Reckitt Benckiser, Żywiec Zdrój i wiele innych.

tagi: FMCG , reklamy , handel ,