"Wyróżnienie to jest dla nas tym bardziej cenne, iż przyznawane jest na podstawie głosów konsumentów" - powiedziała Sylwia Mokrysz. ""Grzańce" stały się hitem na rynku w sezonie zimowym. Przy ich produkcji zastosowaliśmy unikalną technologię dodawania do torebek herbaty ekspresowej skapsułowanego alkoholu. Produkt ten praktycznie nie ma konkurencji na rynku."
Linia "Grzańców" to kolejny sukces rynkowy "Mokate". Niemal natychmiast od chwili wprowadzenia na rynek produkt ten wygenerował 20% wzrost całości sprzedaży firmy. Obecnie "Mokate" wprowadza "Grzańce" na rynki zagraniczne. Już teraz można powiedzieć, że herbaty te odniosły sukces w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.
tagi: Mokate , grzaniec mokate ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...