"Wyróżnienie to jest dla nas tym bardziej cenne, iż przyznawane jest na podstawie głosów konsumentów" - powiedziała Sylwia Mokrysz. ""Grzańce" stały się hitem na rynku w sezonie zimowym. Przy ich produkcji zastosowaliśmy unikalną technologię dodawania do torebek herbaty ekspresowej skapsułowanego alkoholu. Produkt ten praktycznie nie ma konkurencji na rynku."
Linia "Grzańców" to kolejny sukces rynkowy "Mokate". Niemal natychmiast od chwili wprowadzenia na rynek produkt ten wygenerował 20% wzrost całości sprzedaży firmy. Obecnie "Mokate" wprowadza "Grzańce" na rynki zagraniczne. Już teraz można powiedzieć, że herbaty te odniosły sukces w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.
tagi: Mokate , grzaniec mokate ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....