Rozgrywki odbyły się w trzech kategoriach: pań, panów i panów 50+. Pojedynki zawodników, wyłonionych drogą losowania, były bardzo zaciekłe i świadczyły o ogromnej woli walki tenisistów z Krakowa, Warszawy, Zamościa i Słupcy. Poziom gry był wysoki, zaś obserwująca mecze publiczność gromkimi oklaskami nagradzała każdy udany serw i przewagę. Na zwycięzców czekały puchary, a dla wszystkich uczestników turnieju upominki od sponsora.
W rundzie finałowej kategorii pań zwyciężyła Marzena Rowicka - redaktor naczelna magazynu Trendy Food. Wśród panów „młodszych" najlepszym okazał się Rafał Jaworski - dziennikarz RMF FM, zaś wśród panów „starszych" - Andrzej Karczewski, emerytowany dziennikarz z PAPu. Doskonała kondycja mistrzów z pewnością zachęci brać dziennikarską do czynnego uprawiania sportu i... sięgania po zdrową żywność, będącą podstawą prawidłowej diety.
Marka ORICO to linia lekkostrawnych i nisko przetworzonych produktów wysokiej jakości i roślinnego pochodzenia. Przeznaczonych dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny tryb życia a przy tym chcą się zdrowo i smacznie odżywiać. Żywność organiczna pod marka Orico daje nie tylko zdrowie ale i siłę do gry.
tagi: ORICO ,
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....