Wiadomości

GEM I SET Z ORICO

Wtorek, 06 maja 2008
12 kwietnia w Klubie Tenisowym Sporteum w Warszawie odbył się pierwszy mecz z cyklu turniejów tenisowych ORICO Grand Prix Dziennikarzy. W grze udział wzięli dziennikarze ze Stowarzyszenia  Tenisowo-Narciarskiego Klubu Dziennikarzy Media. Tej godnej upowszechnienia inicjatywie patronowała marka Orico  - nowy brand firmy Polgrunt, producenta zdrowej żywności, który jest sponsorem turnieju. Jak widać zdrowe odżywianie i sport to doskonałe połączenie.

Rozgrywki odbyły się w trzech kategoriach: pań, panów i panów 50+. Pojedynki zawodników, wyłonionych  drogą losowania, były bardzo zaciekłe i świadczyły o ogromnej woli walki tenisistów z Krakowa, Warszawy, Zamościa i Słupcy. Poziom gry był wysoki, zaś obserwująca mecze publiczność gromkimi oklaskami nagradzała każdy udany serw i przewagę. Na zwycięzców czekały puchary, a dla wszystkich uczestników turnieju upominki od sponsora. 

 

W rundzie finałowej kategorii pań zwyciężyła Marzena Rowicka - redaktor naczelna magazynu Trendy Food. Wśród panów „młodszych" najlepszym okazał się Rafał Jaworski - dziennikarz RMF FM, zaś wśród panów „starszych" - Andrzej Karczewski, emerytowany dziennikarz z PAPu. Doskonała kondycja mistrzów z pewnością zachęci brać dziennikarską do czynnego uprawiania sportu i... sięgania po zdrową żywność, będącą podstawą prawidłowej diety.

 

Marka ORICO to linia lekkostrawnych i nisko przetworzonych produktów wysokiej jakości i roślinnego pochodzenia. Przeznaczonych dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny tryb życia a przy tym chcą się zdrowo i smacznie odżywiać. Żywność organiczna pod marka Orico daje nie tylko zdrowie ale i siłę do gry.

tagi: ORICO ,