Wiadomości

Ruszyła kampania reklamowa Gerber pod hasłem „Z miłości do brzuszków.”

Wtorek, 06 maja 2008
W sobotę 5 kwietnia ruszyła telewizyjna kampania reklamowa posiłków w słoiczkach oraz soków marki Gerber „Z miłości do brzuszków" przygotowana dla Alima-Gerber przez agencję Legend Group. Kampania telewizyjna jest elementem wsparcia sprzedaży produktów Gerber i będzie trwała do początku lipca. 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w Telewizji Polskiej, TVN, Polsat oraz stacjach pakietu AT Media (m.in. BBC Lifestyle, AXN i Puls).

Ideą kampanii jest otoczenie troską dziecięcych brzuszków. Spot reklamowy pokazuje mamę całującą brzuszek swojego maleństwa. Skomponowanie pełnowartościowej diety dla małego człowieka, to wielka sztuka. Brzuszek małego dziecka jest niewielki a musi pomieścić wiele ważnych dla jego rozwoju składników odżywczych. Gerber wie, co powinno znaleźć się w brzuszku, aby był pełen tego, co najlepsze. Wszystkie produkty Gerber dla niemowląt są przygotowywane bez dodatku soli i cukru.

 

Kampanię telewizyjną uzupełniają inne działania reklamowe w prasie parentingowej, kobiecej, punktach sprzedaży oraz w Internecie. Dodatkowo, przez cały rok sponsorowana będzie rubryka „Witajcie na świecie" w Gazecie Wyborczej.

 

Reklama telewizyjna oraz wszystkie formaty prasy zawierają logo programu Gerber Zdrowy Start w Przyszłość. Celem programu jest pomoc rodzicom we właściwym karmieniu dzieci i kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.

 

Od strony klienta kampanię nadzoruje Monika Sypek, Kierownik Grupy Produktów. Spot reklamowy przygotowała agencja Legend Group. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

tagi: gerber , Gerber kampania ,