Ideą kampanii jest otoczenie troską dziecięcych brzuszków. Spot reklamowy pokazuje mamę całującą brzuszek swojego maleństwa. Skomponowanie pełnowartościowej diety dla małego człowieka, to wielka sztuka. Brzuszek małego dziecka jest niewielki a musi pomieścić wiele ważnych dla jego rozwoju składników odżywczych. Gerber wie, co powinno znaleźć się w brzuszku, aby był pełen tego, co najlepsze. Wszystkie produkty Gerber dla niemowląt są przygotowywane bez dodatku soli i cukru.
Kampanię telewizyjną uzupełniają inne działania reklamowe w prasie parentingowej, kobiecej, punktach sprzedaży oraz w Internecie. Dodatkowo, przez cały rok sponsorowana będzie rubryka „Witajcie na świecie" w Gazecie Wyborczej.
Reklama telewizyjna oraz wszystkie formaty prasy zawierają logo programu Gerber Zdrowy Start w Przyszłość. Celem programu jest pomoc rodzicom we właściwym karmieniu dzieci i kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.
Od strony klienta kampanię nadzoruje Monika Sypek, Kierownik Grupy Produktów. Spot reklamowy przygotowała agencja Legend Group. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.
tagi: gerber , Gerber kampania ,
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....