MLEKOVITA - prestiżowa firma mleczarska - „stawia na" innowacyjność. Jest otwarta na nowoczesność. Dlatego prężnie się rozwija. Systematycznie zdobywa rynek - tak krajowy, jak i zagraniczny. Z miesiąca na miesiąc wzrasta liczba stałych konsumentów produktów z logo przedsiębiorstwa. W bieżącym roku za innowacyjność MLEKOVITA została nagradzana już drugi raz. W lutym laur zwycięstwa przyznał firmie „Kurier Poranny".
MLEKOVITA w okresie 2006 - 2007 wprowadziła szereg innowacji: ekskluzywne wyroby w zakresie produktów świeżych oraz serów twardych i topionych, certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania ( ISO 9001, ISO14001, ISO 22000), pozwolenie na eksport do Rosji i wszystkich krajów świata, dwa patenty zgłoszone do Urzędu Patentów i pięćdziesiąt znaków towarowych zastrzeżonych w Urzędzie Patentowym, osiem licencji, dziesięć nowych technologii, stosowanie innowacyjnych metod i narzędzi w marketingu w zakresie komunikacji z konsumentem.
Forbes Executive Forum - to elitarne spotkanie ludzi biznesu, zorganizowane przez miesięcznik „Forbes" w Warszawie, w Hotelu Westin. Miało ono charakter wydarzenia. Poprzedzało wydanie kolejnego numeru magazynu i opierało się przede wszystkim na szeroko pojętej analizie kondycji polskiego rynku mleczarskiego na tle Unii Europejskiej. Na spotkaniu ogłoszono też wyniki rankingów „Forbesa" i wręczono nagrody. MLEKOVITA zwyciężyła w Rankingu Firm Mleczarskich.
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...