MLEKOVITA - prestiżowa firma mleczarska - „stawia na" innowacyjność. Jest otwarta na nowoczesność. Dlatego prężnie się rozwija. Systematycznie zdobywa rynek - tak krajowy, jak i zagraniczny. Z miesiąca na miesiąc wzrasta liczba stałych konsumentów produktów z logo przedsiębiorstwa. W bieżącym roku za innowacyjność MLEKOVITA została nagradzana już drugi raz. W lutym laur zwycięstwa przyznał firmie „Kurier Poranny".
MLEKOVITA w okresie 2006 - 2007 wprowadziła szereg innowacji: ekskluzywne wyroby w zakresie produktów świeżych oraz serów twardych i topionych, certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania ( ISO 9001, ISO14001, ISO 22000), pozwolenie na eksport do Rosji i wszystkich krajów świata, dwa patenty zgłoszone do Urzędu Patentów i pięćdziesiąt znaków towarowych zastrzeżonych w Urzędzie Patentowym, osiem licencji, dziesięć nowych technologii, stosowanie innowacyjnych metod i narzędzi w marketingu w zakresie komunikacji z konsumentem.
Forbes Executive Forum - to elitarne spotkanie ludzi biznesu, zorganizowane przez miesięcznik „Forbes" w Warszawie, w Hotelu Westin. Miało ono charakter wydarzenia. Poprzedzało wydanie kolejnego numeru magazynu i opierało się przede wszystkim na szeroko pojętej analizie kondycji polskiego rynku mleczarskiego na tle Unii Europejskiej. Na spotkaniu ogłoszono też wyniki rankingów „Forbesa" i wręczono nagrody. MLEKOVITA zwyciężyła w Rankingu Firm Mleczarskich.
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....