Znacznie zwiększył się zespół zatrudnianych profesjonalistów, przybyło doświadczenia. Pracownikom nadal nie brak entuzjazmu, firma równie prężnie się rozwija co kiedyś, ale jednak jest inna niż 5, 10 czy 15 lat temu. Dlatego też podjęto decyzję o zmianie logo i modyfikacji wizerunku. W przetargu wzięło udział 5 agencji. Po przeanalizowaniu złożonych ofert wybrana została Agencja Reklamowa S4 z Krakowa, która przygotuje dla TTI Poland logo oraz pełny system identyfikacji wizualnej.
tagi: TTI , Tobacco Trading International ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...