Znacznie zwiększył się zespół zatrudnianych profesjonalistów, przybyło doświadczenia. Pracownikom nadal nie brak entuzjazmu, firma równie prężnie się rozwija co kiedyś, ale jednak jest inna niż 5, 10 czy 15 lat temu. Dlatego też podjęto decyzję o zmianie logo i modyfikacji wizerunku. W przetargu wzięło udział 5 agencji. Po przeanalizowaniu złożonych ofert wybrana została Agencja Reklamowa S4 z Krakowa, która przygotuje dla TTI Poland logo oraz pełny system identyfikacji wizualnej.
tagi: TTI , Tobacco Trading International ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....