Wiadomości

Zmiana wizerunku TTI

Wtorek, 06 maja 2008
W przyszłym roku Tobacco Trading International Poland będzie obchodzić 15-lecie swojego istnienia. Zarząd firmy zdecydował, że to dobry moment na modyfikację wizerunku. W ciągu tych lat z kilkuosobowej firmy TTI Poland  stało się jednym z liderów niszowego rynku tytoniowego. 

Znacznie zwiększył się zespół zatrudnianych profesjonalistów, przybyło doświadczenia. Pracownikom nadal nie brak entuzjazmu, firma równie prężnie się rozwija co kiedyś, ale jednak jest inna niż 5, 10 czy 15 lat temu. Dlatego też podjęto decyzję o zmianie logo i modyfikacji wizerunku. W przetargu wzięło udział 5 agencji. Po przeanalizowaniu złożonych ofert wybrana została Agencja Reklamowa S4 z Krakowa, która przygotuje dla TTI Poland logo oraz pełny system identyfikacji wizualnej.

tagi: TTI , Tobacco Trading International ,