Kategorie produktów

Bo po to są święta…

Środa, 15 października 2014 Autor: Monika Dawiec, HURT & DETAL Nr 10 (104) / 2014 (Październik)
Październik i listopad to czas przygotowywania w sklepach świątecznych list zakupowych. Doświadczenia z ubiegłorocznego sezonu, a także prognozy ekspertów rynkowych na nadchodzący okres świąteczny pomogą polskim kupcom odpowiednio zagospodarować asortyment spożywczy. W listopadzie i grudniu – sklepowe półki wypełni bożonarodzeniowa oferta. Przygotowania czas zacząć!

Przedświątecznie dni to istotny impuls napędowy polskiej gospodarki. To ważny moment dla sektora handlu detalicznego, producentów oraz dystrybutorów rynku FMCG. Kawa w eleganckim opakowaniu, herbata z wyższej półki, słodki upominek i ozdoba choinkowa w jednym, bakalie i margaryny do pieczenia, alkohole w zestawach prezentowych oraz  wędliny premium – to tylko jedne z wielu kategorii, o które musimy zadbać pod kątem zbliżających się wielkimi krokami świąt. Jaki asortyment polecają producenci, jak kształtują się poszczególne segmenty produktowe oraz czego od  rynku spożywczego oczekują polscy kupcy?  Przedstawiamy badania rynkowe, konsumenckie, dane paragonowe oraz opinie ekspertów z branży FMCG.

tagi: raport , święta , Boże Narodzenie , przygotowanie , sklep , kategorie ,