Wiadomości

Jedyna w Polsce żółta skrzynka - dla Piasta!

Wtorek, 06 maja 2008
Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska wprowadza nowy rodzaj opakowania - dedykowaną żółtą skrzynkę, która będzie jedyną w tym kolorze dostępną w Polsce, w branży piwnej. Niekonwencjonalny kolor skrzynki pozwoli na jeszcze lepsze budowanie widoczności Piasta w punktach sprzedaży. Standardy wymiarowe skrzynki nie ulegają zmianie, dlatego dedykowane Piastowi nowe opakowanie pozwoli na unikalne połączenie wymagań praktycznych z potrzebami marketingowymi.

 „Intensywny żółty kolor jest bezpośrednim nawiązaniem do wizualizacji butelek i puszek piwa Piast. Powiązanie skrzynki z marką podkreśla także dobrze widoczne logo Piasta, umieszczone na wszystkich czterech ściankach skrzynki. Dedykowana skrzynka   zdecydowanie rozszerzy możliwości zastosowania tego opakowania w punktach sprzedaży, ułatwiając budowanie ekspozycji i zwiększając widoczność marki w sklepach. Jednocześnie standardy wymiarowe i pojemnościowe nowej skrzynki są zgodne z dotychczas stosowanymi, jej wprowadzenie będzie zatem dla detalistów bardzo proste." - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast. „Decyzja o nowej skrzynce jest kolejnym działaniem mającym na celu dalsze wzmacnianie wiodącej pozycji Piasta w regionie Dolnego Śląska" - dodaje Jacek Stefaniak.

Autorem wizualizacji nowej skrzynki jest Wren & Rowe Brand Design London, UK

tagi: piast , skrzynka piast ,