Grupa Bakalland w całym bieżącym roku obrachunkowym zachowuje dynamikę wzrostu przychodów przekraczającą zdecydowanie wzrost całego rynku, który szacowany jest na ok. 6-10 proc. rocznie - kolejny raz osiągnęła znaczący wzrost przychodów na poziomie 154 mln zł. W porównaniu do roku poprzedniego, w którym było to 116,6 mln zł, wzrost wyniósł ponad 32 proc.. Bakalland konsekwentnie realizuje przyjętą strategię rozwoju, stawiając na systematyczną budowę nowych kategorii produktów i wykorzystaniu potencjału już posiadanych departamentów.
Strategia Bakallandu zakłada osiągnięcie w ciągu 2 lat przychodów na poziomie 300 mln zł., w czym mają pomóc kolejne akwizycje na rynku i upraszczanie struktur Grupy po przejęciach. Bakalland wchłonął już firmę Hordgal, zajmującą się importem i sprzedażą bakalii oraz Bakalland Trade. Nastąpiło również połączenie spółek Solger (handlującej artykułami spożywczymi: m.in. ryż, kasza, groch) i Polgruntu (producenta zdrowej żywności). Zaczęły one sprzedawać swoje produkty pod jedną marką - Orico. Z kolei firma Mogo jest w trakcie wprowadzania marki Organic Planet. Spółka ta, oprócz żywności, zajmuje się również dystrybucją chemii organicznej (marka Organic Drop).
tagi: bakalland ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...