„Zgodnie z naszą strategią rozwoju osiągnęliśmy zakładaną liczbę ponad pół tysiąca placówek, dzięki której tworzymy jedną z największych sieci proximity supermarket w Polsce. Projekt jest bardzo perspektywiczny i zamierzamy przyspieszyć jego rozwój. Jesteśmy gotowi, aby walczyć o „fotel lidera” w segmencie supermarketów, a dzięki silnemu wsparciu naszego inwestora Mid Europa Partners jesteśmy w stanie to osiągnąć. Rozwijamy się organicznie, ale przygotowujemy się także do kolejnych akwizycji” - mówi Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska.
Tylko w ostatnich 18 miesiącach spółka Żabka Polska przejęła lokalne sieci jak: Torg, Agap, Społem Zabrze, Kefirek, PS Food, Dobry Wybór, generujących roczny obrót bliski 500 mln złotych.
To, co wyróżnia Freshmarket to szeroka oferta produktów świeżych takich jak warzywa, owoce, mięso i wędliny dostarczane do sklepów 6 razy w tygodniu. Spółka Żabka Polska nawiązała współpracę z lokalnymi dostawcami, dzięki czemu klienci mają gwarancję wysokiej jakości i świeżości produktów każdego dnia. Dodatkowo w sklepach będzie można znaleźć produkty tradycyjne w atrakcyjnych cenach. Kolejnym wyróżnikiem jest także szeroki wybór pieczywa, która jest wypiekane na miejscu.
„Naszym celem jest, aby każdy Polak kojarzył markę Freshmarket ze świeżymi, wysokiej jakości produktami, dostępnymi blisko miejsca zamieszkania. Rozwijamy największą, ulubioną sieć supermarketów w Polsce, a dzięki szerokiej kampanii marketingowej, która właśnie ruszyła, jesteśmy w stanie to osiągnąć” – dodaje Prezes Zarządu Jacek Roszyk.