Kampania promuje SERdeczne z natury sery żółte Hochland, bez konserwantów, które są pełnowartościowym źródłem wapnia, w dodatku dostępnym, prostym w użyciu i przede wszystkim pysznym! Wapń to jeden z najważniejszych pierwiastków, a jego odpowiednia ilość w diecie to niezbędny warunek zdrowych kości, prawidłowego wzrostu i pełnej harmonii organizmu. Jego niedobór to groźba ciągłego zmęczenia, wad kręgosłupa i osteoporozy. Z badań Instytutu Żywności i Żywienia wynika, że polskie dzieci spożywają go zdecydowanie za mało. Żeby zapewnić swojemu organizmowi odpowiednią dzienną dawkę wapnia, musielibyśmy wypić prawie litr mleka, zjeść prawie kilogram twarogu, albo... zjeść 4 plasterki sera żółtego Hochland!
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Grasp, a zakupem mediów zajął się AdComms Media i Marketing Group.
tagi: Hochland , SERdeczny z natury! , ser , sery ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...