Kampania promuje SERdeczne z natury sery żółte Hochland, bez konserwantów, które są pełnowartościowym źródłem wapnia, w dodatku dostępnym, prostym w użyciu i przede wszystkim pysznym! Wapń to jeden z najważniejszych pierwiastków, a jego odpowiednia ilość w diecie to niezbędny warunek zdrowych kości, prawidłowego wzrostu i pełnej harmonii organizmu. Jego niedobór to groźba ciągłego zmęczenia, wad kręgosłupa i osteoporozy. Z badań Instytutu Żywności i Żywienia wynika, że polskie dzieci spożywają go zdecydowanie za mało. Żeby zapewnić swojemu organizmowi odpowiednią dzienną dawkę wapnia, musielibyśmy wypić prawie litr mleka, zjeść prawie kilogram twarogu, albo... zjeść 4 plasterki sera żółtego Hochland!
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Grasp, a zakupem mediów zajął się AdComms Media i Marketing Group.
tagi: Hochland , SERdeczny z natury! , ser , sery ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...