Sklepy internetowe Tchibo mają łącznie ponad 5 milionów klientów. Na przykład sklep http://www.tchibo.de/ jest klasyfikowany jako piąty wśród portali e-commerce w Niemczech i ma prawie 18 milionów odsłon w miesiącu
Po udanym wprowadzaniu do Polski w 2006 r. nowego konceptu biznesowego Tchibo, opartego na połączeniu profesjonalnej wiedzy o kawie ze sprzedażą cotygodniowych kolekcji, otwarciu niemal 90 punktów sprzedaży, 30 stycznia br. zainaugurował działalność sklep internetowy www.tchibo.pl. Sklep internetowy Tchibo oferuje aktualne kolekcje tematyczne Tchibo, a także wybrany asortyment kawy (Tchibo Exclusive, Tchibo Family, Tchibo Gold Selection, Tchibo Espresso Gusto).
Oferta sklepu internetowego, podobnie jak tradycyjnych sklepów i stoisk Tchibo, zmienia się co tydzień. W każdą środę wprowadzana jest do sprzedaży nowa kolekcja tematyczna produktów Tchibo, zaskakująca klientów zarówno pomysłem, jak i cenami oraz świetną jakością towarów. Internauci w sekcji „Już za tydzień" mogą także zapoznać się z produktami, które będą sprzedawane w następnej kolekcji.
Otwarcie sklepu internetowego to kolejny krok w rozwoju firmy na rynku polskim, która planuje dalsze inwestycje, a także rozwój sieci stoisk i sklepów Tchibo. Firma chce również koncentrować się na zwiększaniu udziałów Tchibo w rynku kawy.
tagi: tchibo , sklepy tchibo ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...