Akcja obejmuje całe portfolio Rockstar Energy Drink: Original, XDurance, Orange, Supersours Green Apple, Supersours Blue Raspberry oraz letnią edycję limitowaną – Supersours Bubbleberry. Promocyjne naklejki znajdują się na puszkach o pojemności 250 ml oraz dodatkowo na puszkach o pojemności 500ml (2 smaki: Original oraz XDurance). Wszystkie napoje są dostępne zarówno w nowoczesnym jak i tradycyjnym kanale sprzedaży oraz w branży HoReCa.
Promocję Rockstar Energy Drink charakteryzuje bardzo prosty mechanizm. Wystarczy zebrać 4 kody ze specjalnych naklejek znajdujących się na puszkach Rockstar Energy Drink (na puszkach o pojemności 500 ml znajdują się 2 kody), wejść na stronę www.promocjarockstar.pl i wybrać nagrodę spośród 2 opcji:
* Pierwsza opcja to nagroda gwarantowana, czyli miesięczny dostęp do aplikacji Spotify. Dzięki niej można słuchać wybranej muzyki niezależnie od tego, gdzie się znajdujemy! To opcja dla osób, które chcą dołączyć do wirtualnej społeczności i uwielbiają słuchać muzyki.
* Druga opcja to odpowiedź na pytanie konkursowe i gra o kultowe słuchawki Skullcandy, dzięki którym jakość dźwięku nabiera nowego znaczenia lub Kamera GoPro Hero 3 – marzenie wszystkich fanów sportów ekstremalnych, którzy zawsze chcieli nagrać swoje tricki na deskorolce
lub rowerze.
„Rockstar Energy Drink to marka stworzona dla osób, które prowadzą aktywny tryb życia, mają swoje zajawki i uwielbiają rozwijać swoje pasje. Promocja, z którą właśnie ruszyliśmy i w której można wygrać wyjątkowe nagrody jest przeznaczona dla ludzi, którzy kochają muzykę, nie wyobrażają sobie życia bez „akcji” i uwielbiają uwieczniać swoje wyczyny. Promocja charakteryzuje się prostym mechanizmem, który zachęca uczestników do wzięcia w niej udziału” – powiedziała Agnieszka Dobrowolska, Senior Brand Manager Energetics & Isotonics.
Szczegóły i regulamin promocji znajdują się na www.promocjarockstar.pl.Wsparciem promocji jest szeroka kampania marketingowa, obejmująca działania outdoorowe, w Internecie, na portalach społecznościowych oraz w radiu. Informacje nt. akcji znajdą się także na materiałach POS (Point of Sale). Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, za strategię działań marketingowych w Internecie, Key Visual oraz materiały graficzne odpowiada agencja Blueberry natomiast działania Public Relations prowadzi Questia.