Kampanie i Promocje

Nakręć się! Najnowsza promocja płatków Lubella Mlekołaki

Poniedziałek, 07 lipca 2014 Autor: Monika Dawiec,
Rozpoczęła się największa w historii marki promocja konsumencka płatków Lubella Mlekołaki, realizowana pod hasłem „Nakręć się”. Akcję wyróżnia skala prowadzonych działań – przygotowaliśmy ponad 2 miliony atrakcyjnych nagród.

Mechanizm akcji jest prosty - należy kupić promocyjne opakowanie produktu, odnaleźć kod zamieszczony wewnątrz paczki i zarejestrować go na stronie www.mlekolaki.pl. Każdy kod daje możliwość bezpłatnego pobrania unikalnego ebooka. Dodatkowo codziennie, spośród nadesłanych zgłoszeń, losowani będą zwycięzcy, którzy otrzymają bardzo atrakcyjne i wartościowe nagrody - telefon Samsung Galaxy SIII lub kamerę GoPro Hero 3+ Silver Edition. Każdy uczestnik, który zarejestruje kod promocyjny, będzie mógł bezpłatnie pobrać jeden z trzech piłkarskich ebooków. Do wyboru biografie największych gwiazd piłki nożnej i Mundialu w Brazylii: Neymara, Messiego i Ronaldo. Tą akcją Mlekołaki wspólnie z Wydawnictwem SQN (książki sportowe i piłkarskie) oraz platformą Publio.pl wspierają czytelnictwo wśród dzieci i młodzieży. 

W promocji „Nakręć się” biorą udział: czekoladowe Kulki i Muszelki, miodowe Kółka, cynamonowe Gwiazdki oraz Piegołaki – zbożowe płatki w kształcie ciasteczek o smaku czekoladowym. Mlekołaki od Lubelli to produkt najwyższej jakości w specjalnie dobranych kształtach i smakach, preferowanych przez dzieci. To pyszne, pożywne śniadanie dla każdego dziecka, a dla mam oszczędność czasu. Płatki Mlekołaki to również doskonała porcja energii – dzięki niej dzieciom nie zabraknie sił na naukę, zabawę i sportowe wyzwania. 

Najnowszej promocji płatków Lubella Mlekołaki towarzyszy energetyczny, dynamiczny spot. Dzięki zdjęciom wykonanym sportowymi kamerami GoPro, które są również nagrodami w loterii, wyczyny młodych wielbicieli deskorolki, bmx oraz piłki nożnej wyglądają niepowtarzalnie. Reklama jest emitowana w kinach, największych stacjach telewizyjnych, na kanałach tematycznych, w serwisach VOD oraz You Tube. Dodatkowo, w serwisie You Tube dostępna jest unikalna, interaktywna wersja spotu, gdzie widz może zdecydować, czy bohaterowi spotu uda się trik. 

tagi: Mlekołaki , Lubella , kampania , reklama , płatki , nagrody , konkurs , dzieci ,