Kampanie i Promocje

Chrup swoje i leć… „gdzie Cię grześkość poniesie”

Wtorek, 01 lipca 2014 Autor: Monika Dawiec,
Trwa ogólnopolski konkurs marki Grześki „Gdzie Cię grześkość poniesie?” Dzięki partnerowi akcji - Polskim Liniom Lotniczym LOT na wielbicieli grześkich wafelków czekają podwójne bilety lotnicze w jedną z 40 stron świata. Akcja konkursowa jest intensywnie promowana w TV, prasie, radiu i Internecie. Promocja potrwa do 11 lipca br. i obejmie wszystkie warianty „Grześków”.

Wiosenna ofensywa wafelków Grześki nabrała tempa. Trwa ogólnopolski konkurs konsumencki „Gdzie Cię grześkość poniesie?”, organizowany we współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT. Przez najbliższe tygodnie fani grześkich smaków mogą wygrać podwójne bilety lotnicze do 40 grześkich miejsc świata. Aby je zdobyć wystarczy kupić 2 dowolne Grześki, zachować paragon   i odpowiedzieć na pytanie konkursowe publikowane codziennie na stronie www.grzeski.pl. 

Akcji konkursowej towarzyszy intensywna kampania promocyjna obejmująca swoim zasięgiem TV (kanały tematyczne TVP, TVN i Polsatu), radio, prasę oraz Internet. Dzięki współpracy z Onet.pl, akcja zyskała unikalne wsparcie w jednym z najpopularniejszych portali w Polsce. Konsumenci mogą wpaść na grześkie wafelki również na Youtube, serwisach VoD, portalach podróżniczych, lifestylowych, marketingowych, konkursowych i wielu innych… Kampania jest wspierana również w magazynie pokładowym LOT-u Kaleidoscope, na boarding passach oraz na stronie głównej grzeski.pl, lot.com i w nowym serwisie lot.com/inspiracje. Dodatkowo wzmacnia ją reklama w sieci bankomatów Euronet. 

Równolegle prowadzone są działanie wspierające w punktach sprzedaży. Grześkowe standy oraz materiały POS eksponowane są  – zarówno w tradycyjnym jak i nowoczesnym kanale dystrybucji. 
Działania wspierające konkurs „Gdzie Cię grześkość poniesie” realizowane będą do 11  lipca br. 

Ponadto dzięki współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, flotę LOT-u zasili wyjątkowy Embraer 175. Odrzutowiec w grześkich barwach będzie przez najbliższe 6 miesięcy obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie, promując markę Grześki. To pierwsza tego typu akcja marki słodyczy w Polsce. 
  
Za przygotowanie strategii, kreację oraz całościową realizację kampanii i akcji konkursowej odpowiada Agencja cross komunikacji XConcept. 

zdjęcie: 
Jacek Bonczyk PLL LOT

tagi: Grześki , kampania , LOT , konkurs , bilety , nagroda ,