Wiosenna ofensywa wafelków Grześki nabrała tempa. Trwa ogólnopolski konkurs konsumencki „Gdzie Cię grześkość poniesie?”, organizowany we współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT. Przez najbliższe tygodnie fani grześkich smaków mogą wygrać podwójne bilety lotnicze do 40 grześkich miejsc świata. Aby je zdobyć wystarczy kupić 2 dowolne Grześki, zachować paragon i odpowiedzieć na pytanie konkursowe publikowane codziennie na stronie www.grzeski.pl.
Akcji konkursowej towarzyszy intensywna kampania promocyjna obejmująca swoim zasięgiem TV (kanały tematyczne TVP, TVN i Polsatu), radio, prasę oraz Internet. Dzięki współpracy z Onet.pl, akcja zyskała unikalne wsparcie w jednym z najpopularniejszych portali w Polsce. Konsumenci mogą wpaść na grześkie wafelki również na Youtube, serwisach VoD, portalach podróżniczych, lifestylowych, marketingowych, konkursowych i wielu innych… Kampania jest wspierana również w magazynie pokładowym LOT-u Kaleidoscope, na boarding passach oraz na stronie głównej grzeski.pl, lot.com i w nowym serwisie lot.com/inspiracje. Dodatkowo wzmacnia ją reklama w sieci bankomatów Euronet.
Równolegle prowadzone są działanie wspierające w punktach sprzedaży. Grześkowe standy oraz materiały POS eksponowane są – zarówno w tradycyjnym jak i nowoczesnym kanale dystrybucji.
Działania wspierające konkurs „Gdzie Cię grześkość poniesie” realizowane będą do 11 lipca br.
Ponadto dzięki współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, flotę LOT-u zasili wyjątkowy Embraer 175. Odrzutowiec w grześkich barwach będzie przez najbliższe 6 miesięcy obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie, promując markę Grześki. To pierwsza tego typu akcja marki słodyczy w Polsce.
Za przygotowanie strategii, kreację oraz całościową realizację kampanii i akcji konkursowej odpowiada Agencja cross komunikacji XConcept.
zdjęcie: Jacek Bonczyk PLL LOT