Odrzutowiec w grześkich barwach – z logo marki „Grześki” widocznym po obu stronach kadłuba i czekoladowym statecznikiem zasilił flotę Polskich Linii Lotniczych LOT i jako regularny samolot rejsowy będzie latał przez najbliższe pół roku na europejskich trasach, promując markę „Grześki”. Embraer 175, obrandowany w nocy z 28 na 29 maja, swój debiut podniebny, ma już za sobą. Trasy kolejnych lotów można śledzić korzystając z www.flightradar24.com Wystarczy wpisać indywidualny kod: SPLIN by sprawdzić kierunek lotu…
„Branding samolotu jest elementem trwającej obecnie kampanii wafelków „Grześki”, realizowanej w ramach nowej strategii komunikacyjnej, opartej na idei „grześkości” i przesłaniu „Bądź grześki! Chrup swoje!”. Jednak współpraca z narodowym przewoźnikiem lotniczym to dla nas coś więcej niż tylko reklama z wykorzystaniem unikalnej „powierzchni”. To działanie oparte na partnerstwie i połączeniu wspólnych wartości. Bo chociaż marka „Grześki” i LOT działają w tak różnych branżach, mają jednak ze sobą wiele wspólnego – polski kapitał, polską tradycję i kilkadziesiąt lat doświadczeń na rynku. Wykorzystując potencjał obu brandów chcemy, poza osiągnięciem obopólnych korzyści wizerunkowych, budować wartość „polskiej marki”. Polskie firmy potrafią czerpać z tradycji i traktując ją, jako jeden z elementów budowania przewagi konkurencyjnej, z powodzeniem walczą o konsumenta… Często jednak, klienci ceniąc daną markę, nie wiedzą, że jest ona polska - warto im o tym przypomnieć.” – mówi Beata Telega, Senior Brand Manager w Colian Sp. z o.o.
Obecne, wspólne działania marek „Grześki” i LOT-u stanowią kontynuację współpracy realizowanej przy okazji konkursu „Gdzie Cię grześkość poniesie?”. Można w nim wygrać podwójne bilety lotnicze LOT do jednego z 40 miejsc na świecie. Trwająca do 11 lipca akcja konkursowa to pierwsza z wielu tegorocznych aktywacji prezentujących markę w nowy, „grześki” sposób. Niestandardowa forma wizualna, łącząca nowoczesną animację 3D z klasycznymi rozwiązaniami inspirowanymi Disneyowską szkołą, pełne humoru zabawy językowe, kalki kulturowe, personifikacja produktu to elementy definiujące ten styl. Już niedługo kolejne odsłony kampanii- intensywne działania promocyjne „grześkich wafelków” będą kontynuowane w kolejnych miesiącach…
zdjęcie: Jacek Bonczyk PLL LOT