W tym roku Wyzwanie Smaku jest jeszcze bardziej wyjątkowe – w te wakacje dołączy do akcji Niezły Gość – Mikołaj! Ponadto po raz pierwszy będzie można podjąć Wyzwanie Smaku Pepsi także z napojami typu cola bez dodatku cukru.
Kampania 360° obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych, a także działania OOH oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są eventy, konkursy oraz działania PR.
Wakacyjna dolewka Pepsi!
Dodatkowo w okresie wakacyjnym konsumenci będą mogli kupić Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Light Lemon, Pepsi MAX oraz Pepsi Twist w większych butelkach o pojemności 600 ml, w tej samej cenie co 500 ml.
Mikołaj wkracza do akcji!
Do tegorocznej edycji Wyzwania Smaku Pepsi zaprosiła Niezłego Gościa – Mikołaja, który jest głównym bohaterem spotu reklamowego, który można obejrzeć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=kxYnWgtUbIw&list=UUfyP8apqnhMEknP_L24A9-w. Mikołajowi po pracowitym roku w końcu udało się wyrwać na urlop. Teraz liczy się dla niego lato, słońce, wolność i świetna zabawa. A ponieważ smak lata to smak Pepsi, dlatego to właśnie Mikołaj jako pierwszy podejmie Wyzwanie Smaku Pepsi, oficjalnie otworzy letni sezon i wyruszy z ekipą Wyzwania Smaku Pepsi w Polskę. Pierwsze miasto na jego trasie to oczywiście…Mikołajki!
„Niezły Gość – Mikołaj, który jest głównym bohaterem kampanii marketingowej wspierającej Wyzwanie Smaku Pepsi wreszcie może realizować najbardziej szalone plany i spontanicznie cieszyć się każdą wakacyjną chwilą. Mikołaj jako pierwszy podejmuje Wyzwanie Smaku Pepsi i wciąga do zabawy polskich konsumentów. Mamy nadzieję, że kampania zachęci Polaków do zabawy oraz do odkrywania swoich preferencji smakowych!”– powiedziała Magda Kuźnik, Senior Brand Manager, Pepsi Poland.
Wyzwanie Smaku Pepsi rusza w Polskę!
Wyzwanie Smaku Pepsi to duża dawka zabawy, pozytywnych emocji i zaskoczenia! Każdy ma okazję wziąć udział w tzw. „ślepym teście” smaku, czyli spróbować Pepsi i innego napoju typu cola w nieoznaczonych kubkach. W ramach kampanii marketingowej w całej Polsce odbędzie się kilkadziesiąt eventów Wyzwania Smaku Pepsi, podczas których każdy będzie mógł się przekonać, smak którego napoju bardziej mu odpowiada. Dodatkowo na wybranych eventach będzie można podjąć również Wyzwanie Smaku na napojach typu cola bez dodatku cukru, z nową Pepsi Max. Podczas niektórych imprez Mikołaj będzie miał do wykonania specjalne misje – więcej informacji można znaleźć na profilu Pepsi na Facebooku.